Een van de kinderen die stichting SOK Roemenie ondersteundHoe kunt u helpen?

We kunnen dit werk niet alleen en we hebben uw hulp hard nodig ! U kunt ons op velerlei manieren ondersteunen:

financiele ondersteuning

We ontvangen uw gift graag op :
Stichting Ondersteuning voor Roemeense Kinderen (SOK)

Zakelijke rekening (ING): 9606890
(IBAN: NL76INGB0009606890 ; BIC INGBNL2A)

Ook kunt u ons maandelijks ondersteunen door het machtingsformulier te downloaden en te mailen of per post op te sturen. Verder kunt u het één euro boekje gebruiken om een indruk te krijgen van hoe het geld wordt besteed.

Kinderen die in Roemenie door SOK worden ondersteundGebed

Wij geloven dat dat het succes van onze projecten en welzijn van degene die we helpen niet van ons afhangt maar slechts van Gods rijke zegen. We zijn dan ook blij met uw voorbede voor ons werk , dat we de juiste keuzes mogen maken in Zijn afhankelijkheid. Ook zijn we blij met uw voorbede voor alle mensen die we in Roemenië mogen helpen.

Spreekbeurt/ Presentatie

Graag komen we in aanmerking om een presentatie te geven. Op deze wijze hebben verschillende kerken , scholen en een serviceclub (Rotary) ons geholpen

financiele ondersteuning

We ontvangen uw gift graag op :

Stichting Ondersteuning voor Roemeense Kinderen (SOK)
ING zakelijke rekening (ex-Giro) 9606890 te Middelburg

meterialen

We zijn erg blij met het volgende materiaal:

Schoolspullen :

• (gekleurd) Papier